Αλλαγές στα Facebook Pages Ημερομηνία:
11/2/2011, 20:26 - Εμφανίσεις: 356
Το Facebook προχώρησε χθες βράδυ σε ριζική αλλαγή των Pages και δημιούργησε πολλά προβλήματα σε πάρα πολλούς. Τα νέα χαρακτηριστικά αλλάζουν εν πολλοίς το τρόπο που εμφανίζουν πληροφορίες αλλά παράλληλα δημιουργούν και ορισμένα προβλήματα που θα πρέπει σύντομα να λυθούν.
Ας δούμε όμως τις αλλαγές πέρα από τα εμφανή, πως πλέον δηλαδή οι σελίδες είναι προσαρμοσμένες στο πρότυπο του νέου facebook profile.
1. Αλλαγή τρόπου εμφάνισης νέων στο τοίχο
Πλέον δεν υπάρχει καθαρή χρονολογική σειρά στο τρόπο που εμφανίζονται οι δημόσιες ενημερώσεις στον τοίχο της σελίδας. Το Facebook αποφασίζει μόνο του τη σειρά με βάση τη “σχετικότητα”, άρα μπορεί να δημιουργήσει ένα σωρό δυσλειτουργίες.
2. Featured Photos & Likes & Admins
Υπάρχουν πέντε “featured” φωτογραφίες στη κορυφή της σελίδας, οι οποίες όμως σε αντίθεση με το profile αλλάζουν θέση με τυχαία σειρά κάθε φορά που φορτώνει η σελίδα. Λόγω αυτού του γεγονότος δεν μπορούν ουσιαστικά να αξιοποιηθούν για προβολή συγκεκριμένων γεγονότων και ιδεών όπως γίνεται στο profile.
Ομοίως μπορεί να έχουμε featured likes για σελίδες με τις οποίες υπάρχει διασύνδεση (π.χ. χορηγοί σε εκδήλωση, θυγατρικές ομίλου κ.ο.κ) ενώ μπορεί να αναφέρονται και οι δημιουργοί των σελίδων κάτι που μέχρι σήμερα δεν γινόταν.
3. Browse Facebook as a Page
Πλέον ο λογαριασμός της σελίδας μπορεί να φύγει και “εκτός” σελίδας και να συμμετέχει σε συζητήσεις και εκτός της σελίδας. Να κάνει σχόλια σε άλλες σελίδες, να απαντάει σε σχόλια, να κάνει like και ούτω καθ’ εξής.
Αυτό το feature θα δημιουργήσει κατά πάσα πιθανότητα και τα περισσότερα προβλήματα. Ετοιμαστείτε για πολύ spam από πολλά brands, κυρίως εδώ στην Ελλάδα, με τον ίδιο τρόπο που κάνουν spam με Fake Facebook accounts που υπόσχονται likes και comments και με τον ίδιο τρόπο που κάνουν blog relations and commenting.
Ετοιμαστείτε επίσης για πολλά report και block σε σελίδες, ακριβώς επειδή δεν θα χρησιμοποιούν σωστά το μέσο. Γιατί είναι διαφορετικό να γράψω εγώ πως έχω παράπονο από την υπηρεσία που μου προσέφερε το χ brand και να μου απαντήσει το brand προσφέροντας μου για παράδειγμα υπηρεσίες, ή να ενταχθεί σε μία συζήτηση που έχει αναπτυχθεί σε άλλη σελίδα και αφορά την εταιρεία ή το brand και εντελώς διαφορετικό να μπαίνει και να προωθεί προϊόντα και υπηρεσίες σε δημοφιλείς σελίδες και groups ή ακόμα και σχολιάζοντας σε χρήστες για άσχετα ζητήματα.
4. Άλλαξε η διάσταση της δεξιάς μπάρας άρα και του ενεργού κεντρικού παραθύρου
Μέχρι σήμερα η ενεργή σελίδα στο Facebook είχε πλάτος 520px. Πλέον μεγάλωσε η δεξιά κολόνα ώστε να περιλαμβάνει περισσότερες πληροφορίες (και διαφημίσεις) και μειώθηκε το μέγεθος της ενεργής μπάρας 491px. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χαλάσουν όλα τα custom tabs και οι custom εφαρμογές που είχαν δημιουργηθεί με μέγεθος 520px και το facebook αναγκάστηκε να μιλήσει για bug, το οποίο θα αλλάξει σε σύντομο χρονικό διάστημα.