ΚΑΙΡΟΣ · LIVE23.4°CΣχεδόν αίθριος41% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Τσίχλες : Χωρίς ζάχαρη προλαμβάνουν την εμφάνιση τερηδόνας

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 120



Μια έρευνα από το Πανεπιστήμιο King’s College του Λονδίνου βρήκε ενδείξεις ότι η μάσηση τσιχλών χωρίς ζάχαρη θα μπορούσε να προλαμβάνει την εμφάνιση τερηδόνας σε παιδιά και ενήλικες.

Η έρευνα αυτή, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν σήμερα στην επιστημονική επιθεώρηση «Journal of Dental Research: Clinical & Translational Research», έδειξε ότι αυτοί που μασούν τσίχλες χωρίς ζάχαρη προλαμβάνουν την εμφάνιση τερηδόνας και ότι αυτές θα μπορούσε να είναι πιο αποτελεσματικοί παράγοντες πρόληψης συγκριτικά με άλλες μεθόδους, όπως η εκπαίδευση στη στοματική υγιεινή ή ο έλεγχος του προγράμματος βουρτσίσματος των δοντιών.

Κατά 28% Η έκθεση που συντάχθηκε έπειτα από την έρευνα αυτή περιέλαβε μια ανάλυση των σχετικών με το ζήτημα μελετών που έχουν δημοσιευτεί τα τελευταία 50 χρόνια.

Διαπιστώθηκε ότι οι τσίχλες χωρίς ζάχαρη προλαμβάνουν την τερηδόνα κατά 28%.

«Υπάρχει ένας σημαντικός βαθμός μεταβλητότητας στην επίδραση των δεδομένων που δημοσιεύτηκαν από τις έρευνες», εξηγεί ο επικεφαλής στην σύνταξη της έκθεσης Αβιχίτ Μπανερτζί, καθηγητής Καρδιολογίας και Χειρουργικής Οδοντιατρικής στο Πανεπιστήμιο King’s College του Λονδίνου.

«Πάντως, θεωρήσαμε ότι υπάρχει μια σαφής ανάγκη ενημέρωσης και ανανέωσης των υπάρχοντων γνώσεων αναφορικά με τις τσίχλες χωρίς ζάχαρη και την επίδρασή τους στην τερηδόνα και την στοματική υγεία.

Σχεδιάζουμε περαιτέρω έρευνα για να προσδιορίσουμε την αποδοχή και τη σκοπιμότητα της χρήσης αυτής της μεθόδου για τη δημόσια υγεία».

Τσίχλες χωρίς ζάχαρη με αντιβιοτικά όμως συστατικά Τα τελευταία χρόνια, η μάσηση τσιχλών χωρίς ζάχαρη θεωρείται ένας συμπληρωματικός τρόπος πρόληψης της τερηδόνας.

«Τόσο η έκκριση σάλιου όσο και ο έλεγχος της οδοντικής πλάκας που διαφαίνεται από τη διαδικασία της μάσησης θα μπορούσε να συμβάλει στην πρόληψη της τερηδόνας.

Οι τσίχλες χωρίς ζάχαρη μπορεί επίσης να φέρουν αντιβιοτικά συστατικά, όπως ξυλιτόλη και σορβιτόλη.

Μέχρι σήμερα, δεν παρευρίσκονταν ερευνητικά δεδομένα που να αποδεικνύουν την προληπτική επίδραση των τσιχλών χωρίς ζάχαρη στην τερηδόνα»,...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 23.4 °C · 41%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies