Σούπερ μάρκετ: Πώς κλείνει το καλάθι του 2025 και ο γρίφος του 2026 Ημερομηνία:
7/12/2025, 14:52 - Εμφανίσεις: 13
Το 2025 είναι μία καλή χρονιά για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ, καταγράφουν πηγές της αγοράς.
Κι εξηγούν ότι αυτή η διαπίστωση διαφαίνεται από το γεγονός ότι παρατηρείται μία ισορροπία μεταξύ της αύξησης του τζίρου και της αύξησης του όγκου των πωλήσεων – το δεύτερο είναι το στοιχείο που κάνει την ποιοτική διαφορά έναντι του του 2024.
Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία των εβδομαδιαίων ερευνών της Circana που αφορά στις 60 πιο ταχυκίνητες κατηγορίες προϊόντων, οι πωλήσεις «τρέχουν» με 5% και η αύξηση του όγκου των πωλήσεων με 3,5% – ενώ κατά την Nielsen ο τζίρος έχει αυξηθεί μέχρι τις πρώτες μέρες του Νοεμβρίου κατά 6% και ο όγκος των πωλήσεων κατά 4,6%.
Και με βάση τις υπάρχουσες εκτιμήσεις μ’ αυτές τις τάσεις πρόκειται να κλείσει η τρέχουσα χρονιά.
Ανακατατάξεις στον τζίρο των σούπερ μάρκετ Βέβαια, επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, εντός του κλάδου παρατηρούνται αυξομειώσεις κι ανακατατάξεις.
Επί παραδείγματι το υπερβάλλον τουριστικό κύμα του 2025 έναντι του προηγούμενου χρόνου έχει διαμορφώσει μία … «ανισορροπία» μεταξύ των τουριστικών και μη τουριστικών περιοχών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι αλυσίδες που είναι καλά τοποθετημένες στις τουριστικές περιοχές (Κρήτη, νησιά κλπ) απολαμβάνουν υψηλές πωλήσεις στους μήνες της τουριστικής περιόδου.
Μία άλλη παράμετρος που έχει το αποτύπωμα της είναι εμφανές στα ράφια και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ είναι η εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας αναφορικά με τις προσφορές Όμως αμέσως μετά «προσγειώνονται» στην αποκλειστικά ελληνική πραγματικότητα κι έχουν να διαχειριστούν ένα οικονομικά «καταπονημένο» έλληνα καταναλωτή.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Το ίδιο ισχύει και σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, που ευνοούνται ιδιαίτερα από τον τουρισμό (αναψυκτικά, μπύρες κλπ).
Μία άλλη παράμετρος που έχει το αποτύπωμα της είναι εμφανές στα ράφια και στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ είναι η εφαρμογή του κώδικα δεοντολογίας αναφορικά με τις προσφορές.