Καταναλωτές: Η επιστροφή στο σπίτι και το στοίχημα της εξυπηρέτησης Ημερομηνία:
Σήμερα 20/12/2025, 08:32 - Εμφανίσεις: 12
Την περίοδο της πανδημίας το σπίτι μεταλλάχθηκε σε ένα πολυμορφικό hub, όπου ο Έλληνας καταναλωτής περνούσε περισσότερο χρόνο, διασκέδαζε και μαγείρευε περισσότερο από πριν.
Καθώς, όμως, η αγοραστική δύναμη του πληθυσμού μειώθηκε σημαντικά λόγω και της πληθωριστικής κρίσης, το σπίτι όχι μόνο διατήρησε τον ενισχυμένο του ρόλο, αλλά όλο και πιο πολλοί καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτό.
Παράλληλα, την ίδια στιγμή που η τιμή αποτελεί κορυφαίο κριτήριο, το επίπεδο της εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές αναδεικνύεται επίσης σε κεντρικής σημασίας και καθορίζει τις επιλογές τους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές πιστεύουν ότι στο μέλλον θα περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο στο σπίτι (47%), εκτίμηση που αυξάνεται σημαντικά διαχρονικά Στο πλαίσιο αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους όχι μόνο για να διατηρήσουν ή και να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους αλλά και να μετατρέψουν, ακόμα και έναν δυσαρεστημένο πελάτη, σε πιστό υποστηρικτή του brand.
Οι νέες συνήθειες των καταναλωτών Τα στοιχεία της έρευνας της ΕΥ, «Future Consumer Index 2025», είναι αποκαλυπτικά των τάσεων που διαμορφώνεται στο καταναλωτικό κοινό.
Ειδικότερα, σήμερα, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές εκτιμούν ότι στο μέλλον θα περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο στο σπίτι (47%), εκτίμηση που αυξάνεται σημαντικά διαχρονικά (41% το 2024 και 29% το 2023).document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Είναι κρίσιμο μέγεθος ότι η αντίληψη αυτή αφορά όλες τις ηλικίες, ακόμα και τους νεότερους Gen Z (42%).
Το 40% των ερωτώμενων σκοπεύουν να διασκεδάζουν περισσότερο στο σπίτι, ενώ ένα ακόμα υψηλότερο ποσοστό (49%, από 50% πέρσι, και 39% το 2023) δηλώνουν ότι στο μέλλον θα μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Πολύ μικρότερα ποσοστά των καταναλωτών σκοπεύουν να αγοράζουν περισσότερα έτοιμα ή προμαγειρεμέν...