Χριστούγεννα με self-gifting: «Στον εαυτό μου με αγάπη» Ημερομηνία:
Σήμερα 24/12/2025, 16:20 - Εμφανίσεις: 12
Η καταναλωτική έρευνα της ΕΥ για το πώς θα περάσουν οι Έλληνες τα Χριστούγεννα, μας αποκαλύπτει ότι το 41% θα κάνει δώρα στα αγαπημένα του πρόσωπα, το 53% θα περάσει τις γιορτές στο σπίτι και το 90% θα ψωνίσει με βάση την τιμή.
Αντίστοιχη έρευνα της Klarna έδειξε ότι το 95% έχει επηρεαστεί από την ακρίβεια, και στις χριστουγεννιάτικες αγορές.
Μέχρι εδώ δεν υπάρχει κάποια έκπληξη.
Η αύξηση του κόστους ζωής κάνει μεν τους καταναλωτές πιο κουμπωμένους, αλλά η πλειοψηφία θα βάλει το χέρι στην τσέπη, έστω για να αγοράσει τα απαραίτητα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι.
Πηγή: ΕΥ Future Consumer Index Eλλάδα 2025 Είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι έξι στους δέκα που δεν θα κάνουν καθόλου δώρα στους άλλους, θα πάρουν το κάτι τις για τον εαυτό τους, ακόμα και αν δεν το βαφτίσουν δώρο αλλά προσωπικά έξοδα.
Σύμφωνα με διεθνείς έρευνες, το self-gifting, το να αγοράζεις δώρα μόνο για σένα, είναι μια τάση που κερδίζει συνεχώς έδαφος.
Παρά τη μείωση της αγοραστικής δύναμης, οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στην αυτοφροντίδα, χωρίς ενοχές.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Tα είδη ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης και οι αντίστοιχες υπηρεσίες (νυχάδικα, κέντρα αισθητικής), τα ψηφιακά γκάτζετ, wearables, smarthpones, laptop, τα εισιτήρια για ταξίδια και συναυλίες, ενδείκνυνται για self-gifting και διαφημίζονται συχνά με το σλόγκαν «κάνε ένα δώρο στον εαυτό σου».
πηγή: ΕΥ Future Consumer Index – Eλλάδα 2025 Πρώτα για μένα, μετά για τους άλλους Έρευνα της πολυεθνικής εταιρείας Rakuten, έδειξε ότι οι αγοραστές υιοθετούν όλο και πιο συχνά τη νοοτροπία «πρώτα για μένα μετά για σένα».
O τεχνολογικός γίγαντας πίσω από το Viber, διατηρεί μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες online αγορών διεθνώς, ανταγωνιστική της Amazon.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Σύμφωνα με τη Rakuten, από τις αρχές του δ’ τριμήνου, πολλοί αγοραστές έδωσαν προτεραιότητα στις προσωπικές τους ανάγκες πριν στραφούν στα δώρα των Χριστουγέννων.g...