Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Νεφώσεις
4.5 °C 87%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Oι καταναλωτές θέλουν ανθρώπους όχι bots: Αναντικατάστατη η ζωντανή επαφή
Ημερομηνία: Σήμερα 24/12/2025, 21:32 - Εμφανίσεις: 12



Ενώ όλο και περισσότεροι αταναλωτές εξοικειώνονται με την ψηφιακή εμπειρία, τις διαδραστικές οθόνες και τα ΑΙ bots, οι επτά στους δέκα παγκοσμίως προτιμούν να εξυπηρετούνται από ανθρώπους,  όχι από έξυπνες μηχανές.

Νέα έρευνα της πολυεθνικής JLL διαπιστώνει ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η τρίτη σημαντικότερη προτεραιότητα των καταναλωτών, έπειτα από την προσβασιμότητα και την αποτελεσματικότητα.

googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Καταναλωτικές τάσεις Η JLL (Jones Lang LaSalle Incorporated) είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών ακίνητης περιουσίας και διαχείρισης επενδύσεων παγκοσμίως, με παρουσία σε 80 χώρες και περισσότερους από 112.000 εργαζόμενους.

Θεωρείται πρωτοπόρος στη χρήση ΑΙ, αφού είναι η πρώτη εταιρεία του είδους της που λάνσαρε δικό της υπολογιστικό γλωσσικό μοντέλο, στα πρότυπα του ChatGPT, για εσωτερική χρήση από το προσωπικό.

Από το 2018 διεξάγει σε ετήσια βάση διεθνείς έρευνες για το λιανεμπόριο και τις καταναλωτικές τάσεις.

Η νέα έρευνα «Shifting Priorities in Retail  Design», καταλήγει ότι όσο και αν εξελίσσεται η τεχνολογία, η ανθρώπινη επαφή είναι και θα είναι αναντικατάστατη.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Οι επτά στους δέκα προτιμούν να εξυπηρετούνται απο ανθρώπους, παρά από οθόνες Το πολύ το ChatGPT απωθεί τον καταναλωτή Στη φετινή έρευνα έδωσαν το 'παρών' περισσότεροι από 2.000 καταναλωτές από 15 χώρες, που καλύπτουν τέσσερις μεγάλες οικονομικές ζώνες του πλανήτη.

Κλήθηκαν να απαντήσουν τι αξιολογούν ως πιο σημαντικό, ανάμεσα σε έξι διαστάσεις της «εμπειρίας του brand» –  όταν επιλέγουν από πού θα ψωνίσουν.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η έρευνα ξεκινά με την εξής παραδοχή: Από τα «έξυπνα δοκιμαστήρια» (smart fitting rooms) ως τις ψηφιακές οθόνες παραγγελιών, τα ΑΙ bots, και την «επαυξημένη πραγματικότητα» (augmented reality), οι τεχνολογικές καινοτομίες πρωταγωνιστούν εδώ και χρόνια στις προσπάθειες των αλυσίδων λ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
· There is a huge difference between someone who loves you and someone who loves the way you make them feel
· What to know about milk
· The borderline narcissistic person
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Νεφώσεις
4.5 °C 87%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies