Αναχώρησε για την Ολλανδία ο Παναθηναϊκός (pics) Ημερομηνία:
Σήμερα 22/6/2026, 12:16 - Εμφανίσεις: 24
Ο Παναθηναϊκός τις πρωινές ώρες της Δευτέρας (22/6), έφυγε από την Αθήνα, με προορισμό την Ολλανδία και το Άπελντορν.
Εκεί, για τις επόμενες δύο εβδομάδες, μέχρι τις 5 Ιουλίου, θα γίνει το βασικό στάδιο στην καλοκαιρινή προετοιμασία της ομάδας.
Στην Ολλανδία, οι «πράσινοι», εκτός από το βασικό στάδιο της προετοιμασίας έχουν να δώσουν και δύο φιλικούς αγώνες.
Ο πρώτος είναι την 1η του Ιουλίου με την Χέλμοντ Σπορτ στις 18:00 ώρα Ελλάδος κι άλλο ένα τρεις μέρες μετά κόντρα στον Άγιαξ στις 18:00.
Ο Νίστρουπ αυτή τη στιγμή έχει μαζί του όλους τους παίκτες που διαθέτει ο Παναθηναϊκός, καθώς εχθές (21/6) επέστρεψαν και οι παίκτες, που είχαν πάρει περισσότερες μέρες άδεια.
Αυτοί ήταν οι διεθνείς Τεττέη, Κυριακόπουλος, Κοντούρης, Τσέριν και Γιάγκουσιτς, καθώς και ο Τσιριβέγια που είχε άδεια γάμου.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) googletag.cmd.push(function() { googletag.display("inside_intext_3"); }); Επιπλέον την Τρίτη πρόκειται να ταξιδέψουν για την Ολλανδία και τα δύο νέα αποκτήματα της ομάδας, δηλαδή ο Ινιάκι Πένια και ο Τριαντάφυλλος Τσάπρας, που αυτοί τη στιγμή βρίσκονται στην Αθήνα, ώστε να ρυθμίζουν της τελευταίες λεπτομέρειες με τον σύλλογο και να ολοκληρώσουν τις ιατρικές εξετάσεις.
Δείτε τις φωτογραφίες από την αναχώρηση του Παναθηναϊκού για την Ολλανδία:...