Aλλάζουν τα δημοτικά τέλη: Αποσυνδέονται από τους λογαριασμούς ρεύματος - Πώς θα τα πληρώνουμε Ημερομηνία:
Σήμερα 26/6/2026, 14:52 - Εμφανίσεις: 11
Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από τους δήμους και την αποσύνδεσή τους από τους λογαριασμούς ρεύματος, ανοίγει νομοτεχνική βελτίωση που κατέθεσε ο υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος, στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Όπως δήλωσε, στο νομοσχέδιο θα προστεθεί ρύθμιση που θα προβλέπει την έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, προκειμένου με σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, «να υπάρξει ένα σύστημα καταβολής δημοτικών τελών όχι μέσω της ΔΕΗ αλλά μέσω και άλλων τρόπων».
Όπως προκύπτει από τον ίδιο, στόχος της ρύθμισης είναι «να αποχωριστούν τα τέλη από τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος», κάτι που αποτελεί αίτημα και των εταιρειών ενέργειας και των δήμων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Πότε και πώς θα καταβάλλουμε τα δημοτικά τέλη; Να τονιστεί ότι ο κ.
Λιβάνιος, συνομιλώντας με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, εξήγησε ότι σε πρώτη φάση δεν θα αλλάξει κάτι στον τρόπο καταβολής των δημοτικών τελών.
Σκοπός είναι η εφαρμογή του νέου συστήματος να γίνει από την 1η Ιανουαρίου του 2028.
«Δεν αλλάζει κάτι στην είσπραξη, απλά δεν θα εισπράττουν οι εταιρείες ενέργειας τα δημοτικά τέλη», εξήγησε ο υπουργός Εσωτερικών.
Το νέο σύστημα, με βάση τον νυν σχεδιασμό, θα θυμίζει αυτό του ΕΝΦΙΑ: θα εκδίδεται μία φορά τον χρόνο και θα θα μπορούσε να αποπληρώνεται σε 12 δόσεις.
Η εφαρμογή, διευκρίνισε, δεν θα γίνει άμεσα, καθώς απαιτείται πληροφοριακό σύστημα και ο κατάλληλος μηχανισμός....