Η Stoiximan έχει φτάσει σε ένα επίπεδο ωριμότητας, κατορθώνοντας όμως να διατηρήσει τη «φλόγα» της και ενώ εξακολουθεί να ξεπερνά τον εαυτό της μέσω της καινοτομίας, δήλωσε ο Νίκος Φλίγκος, CEO της Stoiximan στο ΟΤ FORUM, στο Μικρό Χρηματιστήριο, συζητώντας με τους δημοσιογράφους Χρήστο Κολώνα και Αλέξανδρο Κλώσσα. Η επιτυχία είναι πρωτίστως θέμα νοοτροπίας, με κεντρικό σημείο αναφοράς τον άνθρωπο, επισήμανε ο Νίκος Φλίγκος. Η εταιρεία επενδύει και θα συνεχίσει να επενδύει σε νέους ανθρώπους, ενώ η κουλτούρα της βασίζεται στον πειραματισμό και τη συνεργασία, στοιχεία που λειτουργούν ως κινητήριες δυνάμεις της καινοτομίας, δήλωσε ο CEO της Stoiximan.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Πελατοκεντρική φιλοσοφία Η Stoiximan λειτουργεί με τη φιλοσοφία «digital first – digital only», δήλωσε διευκρινίζοντας ότι η τεχνολογία δεν είναι απλώς εργαλείο, αλλά μέρος του DNA της εταιρείας, η οποία εφαρμόζει μια αυστηρά πελατοκεντρική προσέγγιση. Αυτό μεταφράζεται σε μέτρηση της εμπειρίας του πελάτη με real-time δεδομένα. Τα δεδομένα αυτά αναλύονται σε hubs συνεργ
Διαβάστε περισσότερα |