Καλάβρυτα: Ολονύχτια επιχείρηση διάσωσης πεζοπόρου που έπεσε σε γκρεμό Ημερομηνία:
Σήμερα 23/6/2026, 10:36 - Εμφανίσεις: 7
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε σήμερα νωρίς το πρωί (23/6) η πολύωρη επιχείρηση διάσωσης 62χρονου πεζοπόρου, ο οποίος είχε τραυματιστεί σοβαρά έπειτα από πτώση σε γκρεμό σε δασική περιοχή του Δήμου Καλαβρύτων.
Όπως προκύπτει από ενημέρωση του Πυροσβεστικού Σώματος, το βράδυ της Δευτέρας (22/6) το Κέντρο Επιχειρήσεων έλαβε κλήση μέσω του αριθμού έκτακτης ανάγκης 112 από τον τραυματία, ο οποίος βρισκόταν στην τοποθεσία Βολεμιά Αρκούδι, στην περιοχή Κέρτεζη.
Χάρη στον άμεσο γεωεντοπισμό του κινητοποιήθηκαν 21 πυροσβέστες από την Πυροσβεστική Υπηρεσία Καλαβρύτων, την 6η ΕΜΑΚ και την 6η ΕΜΟΔΕ, ενώ στην επιχείρηση συμμετείχε και ελικόπτερο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Πάντως, οι ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, η χαμηλή ορατότητα λόγω του σκότους και το απόκρημνο ανάγλυφο της περιοχής δεν επέτρεψαν την προσέγγιση του σημείου από αέρος.
Οι επίγειες δυνάμεις συνέχισαν την επιχείρηση καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, δίνοντας μάχη με το δύσβατο έδαφος.
Όπως προκύπτει από το Kalavrytanews.com, έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες, κατάφεραν να προσεγγίσουν τον τραυματία και να τον μεταφέρουν με φορείο σε ασφαλές σημείο.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Από εκεί παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και διακομίστηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Καλαβρύτων για την παροχή ιατρικής φροντίδας.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στη συμβολή των κατοίκων της περιοχής, που συνέδραμαν με κάθε διαθέσιμο μέσο το έργο των πυροσβεστικών δυνάμεων καθ’ όλη τη διάρκεια της απαιτητικής επιχείρησης....