Η Apple Systemgraph απαιτεί αποζημίωση 200.000 ευρώ από πελάτη
Ημερομηνία:
30/12/2010, 01:54 - Εμφανίσεις: 953
Μια απίστευτη ιστοÏία εξελίσσεται αυτÎÏ‚ τις μÎÏες στο Διαδίκτυο και στην εταιÏεία Systemgraph, υποστηÏικτή Ï€Ïοϊόντων της Apple στην Ελλάδα. Η εταιÏεία, σÏμφωνα με τα λεγόμενα πελάτη της, όχι μόνο δεν φÏόντισε για τη σωστή επισκευή ή αντικατάσταση ÎµÎ»Î±Ï„Ï„Ï‰Î¼Î±Ï„Î¹ÎºÎ¿Ï iMac που χÏυσοπλήÏωσε ο πελάτης, αλλά του Îκανε μήνυση ζητώντας 200.000 ευÏÏŽ αποζημίωση γιατί.. “τόλμησε†να γÏάψει το Ï€Ïόβλημά του σε Îνα forum και Îνα blog.
ΠαÏαθÎτουμε την είδηση από το
O πελάτης Ï€Î¿Î»Ï Î´Ï…ÏƒÎ±ÏεστημÎνος εξηγεί ότι ο πωλητής τον Îχει στείλει εκεί. Η εταιÏεία ζητά από τον πελάτη εγγÏαφο αίτημα αντικατάστασης συσκευής και παÏαλαμβάνει το ÎγγÏαφο, αλλά όχι το μηχάνημα. Ο πελάτης ενημεÏώνει ότι θα πάει στον ΣυνήγοÏο του Καταναλωτή και ανεβάζει στο Διαδίκτυο την πεÏιγÏαφή της ιστοÏίας του. ΜÎχÏι εδώ ίσως ακοÏγονται όλα (αν μποÏοÏμε να τα χαÏακτηÏίσουμε Îτσι) μια φυσιολογική πεÏίπτωση δυσαÏεστημÎνου πελάτη. Λίγες μÎÏες μετά όμως ο πελάτης ενημεÏώνεται ότι κατατÎθηκε εναντίον του μήνυση από τη Systemgraph και του ζητάνε να πληÏώσει αποζημίωση 200.000 ευÏÏŽ.
Διαβάστε εδώ:
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
|
|
|