ΚΑΙΡΟΣ · LIVE22.1°CΣχεδόν αίθριος43% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ποια επαγγέλματα κάνουν κακό στην υγεία των γυναικών

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 52



Έρευνες που έγιναν σε γυναίκες επιχείρησαν να διερευνήσουν πώς η κατανάλωση πολλών θερμίδων στο δείπνο αλλά και η απασχόλησή τους σε ορισμένα επαγγέλματα θα μπορούσε να επιδεινώσουν την υγεία τους.

Τα εγχειρήματα αυτά πρόκειται να παρουσιαστούν στο φετινό ιατρικό συνέδριο της Αμερικανικής Ένωσης Καρδιολογίας που θα πραγματοποιηθεί 16 – 18 Νοεμβρίου στη Φιλαδέλφεια.

Στην πρώτη έρευνα, που είχε ως δείγμα 112 γυναίκες, εκτιμήθηκε ότι αυτές που καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες πιο αργά στη διάρκεια της ημέρας κινδυνεύουν περισσότερο να εμφανίσουν καρδιακά νοσήματα από αυτές που δεν το κάνουν.

Χρησιμοποιώντας το εργαλείο «Life’s Simple 7» της ‘Αμερικανικής Ένωσης Καρδιολογίας’, το οποίο μετρά την καρδιακή υγεία με βάση τις συνήθειες του τρόπου ζωής των γυναικών, εκτιμήθηκε η κατάσταση της υγείας της καρδιάς των συμμετεχουσών δύο φορές στην αρχή της έρευνας και ένα χρόνο μετά.

Οι συμμετέχουσες κρατούσαν ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο και στις δύο χρονικές στιγμές των μετρήσεων όπου σημείωναν κάθε φορά για μία εβδομάδα το τί, πόσο και πότε έτρωγαν στη διάρκεια της ημέρας.

Διαπιστώθηκε ότι αν και οι περισσότερες συμμετέχουσες έτρωγαν κάτι μετά τις 6 το απόγευμα, εκείνες που κατανάλωναν τις περισσότερες θερμίδες μέσα στην ημέρα μετά τις 6 είχαν χειρότερη καρδιακή λειτουργία.

Ειδικότερα ήταν πιο πιθανό να έχουν υπέρταση, υψηλότερο Δείκτη Μάζας Σώματος (ΔΜΣ) και λιγότερο έλεγχο του σακχάρου στο αίμα μακροπρόθεσμα.

Με κάθε 1% αύξηση των θερμίδων που καταναλώνονταν μετά τις 6 μ.μ.

η καρδιακή υγεία χειροτέρευε.

Το ίδιο φάνηκε και για κάθε αύξηση στις θερμίδες που καταναλώνονταν μετά τις 8 μ.μ.

Η Νουρ Μακαρέμ, αναπληρώτρια επιστημονική ερευνήτρια του Κολεγίου Ιατρικής και Χειρουργικής Vagelos του Πανεπιστημίου Κολούμπια, τόνισε ότι η μέχρι τώρα έρευνα είχε εστιαστεί στην ποιότητα και την ποσότητα αυτών που καταναλώνουμε ενώ η συγκεκριμένη μελέτη προσθέτει και έναν ακόμα παράγοντα που φαίνεται να παίζει ρόλο στην υγεία της καρδιάς.

Η Κρίστιν Νιουμπάι, η επικεφαλής της συμβουλ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 22.1 °C · 43%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies