ΚΑΙΡΟΣ · LIVE21.8°CΣχεδόν αίθριος40% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Σοκολάτα: Η επίδραση που έχει στη «Libido»

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 60



Έρευνα ιταλικού πανεπιστημίου δήλωσε πως  κατανάλωση έστω μίας μπάρας σοκολάτας την ημέρα οδηγεί σε ενπίσχυση της libido.

Βελτιώνει επίσης τη σεξουαλική λειτουργία και ποιότητα, ενώ αυξάνει την επιθυμία και τη σεξουαλική ευχαρίστηση-ικανοποίηση.

Η λειτουργία της Περιέχει μαγνήσιο, σίδηρο, ψευδάργυρο και άλλα συστατικά ωφέλιμα για την υγεία μας.

Θεωρείται αφροδισιακό κι αυτό οφείλεται σε δύο ουσίες που περιέχει: την τρυπτοφάνη και τη φαινυλαιθαναμίνη.

Η ψυχολόγος Σου Ράιτ δήλωσε ότι η φαινυλαιθυλαμίνη που περιέχει η σοκολάταμπορεί να αυξήσει τα επίπεδα των ενδορφινών (ουσίες που είναι υπεύθυνες για το αίσθημα της απόλαυσης) στον εγκέφαλο.

Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που λειτουργεί εθιστικά.

Άλλες πάλι έρευνες δείχνουν ότι αυξάνει τη σεροτονίνη, που είναι η ορμόνη της χαράς.

Μερικές διαπιστώσεις δείχνουν πως αυξάνει τη ροή του αίματος στα αναπαραγωγικά όργανα.

Γεγονός που θα μπορούσε να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη λειτουργικότητα και τη σεξουαλική αποδοτικότητά.

Το παραπάνω οφείλεται σε μία ουσία την L-αργινίνη, που ανήκει στα πρωτεινικά αμινοξέα.

Ποσότητα Αρχικά η μαύρη σοκολάτα θεωρείται πιο καλή αναφορικά με τα οφέλη που έχει στην υγεία εν σχέσει με τη γάλακτος ή τη λευκή.

Έρευνες δείχνουν ότι όσοι τρώνε περίπου 100 γραμμάρια σοκολάτας την ημέρα λαμβάνουν τα περισσότερα θετικά της.

Ενισχύει τον οργανισμό μειώνοντας τον κίνδυνο για καρδιοπάθειες, ενώ βοηθά στη μνήμη και τη συγκέντρωση.

Είναι μία από τις τροφές που προσφέρει πολλή ενέργεια, χρησιμή για τις καθημερινές μας δραστηριότητες.

Η αλήθεια είναι κάπου στο ενδιάμεσο Όσο υπάρχουν θεωρίες που υποστηρίζουν τη θέση ότι ενισχύει τη libido, άλλο τόσο υπάρχουν και οι αντίθετες θέσεις.

Το ζήτημα που διερευνάται αφορά το κατά πόσο είναι φαινόμενο «Placebo».

Ότι δηλαδή μπορεί αρκετοί άνθρωποι να ένιωσαν ερωτική διέγερση επειδή πίστεψαν ότι θα νιώσουν.

Φυσικά η αλήθεια θα μπορούσε να είναι κάπου στη μέση.

Σίγουρα επηρεάζει τη διάθεση λόγω ζάχαρης αλλά και εξαιτίας της ενίσχυσης ορισμένων νευροδιαβιβαστών.

Ενισχυ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 21.8 °C · 40%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies