ΚΑΙΡΟΣ · LIVE27.5°CΣχεδόν αίθριος32% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Κόκκινο κρέας : Τι δείχνουν έρευνες για όσους τρώνε

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 45



Η αξία των μελετών είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά υπάρχουν και εκείνες οι περιπτώσεις που αντί να λειτουργούν ως πυξίδα για γιατρούς και ασθενείς, στην πραγματικότητα τους… αποπροσανατολίζουν.

Τελευταίο, τρανταχτό παράδειγμα αποτελεί η πρόσφατη έρευνα που επιχείρησε να αθωώσει το κόκκινο επεξεργασμένο κρέας και να ανατρέψει τις ισχύουσες διατροφικές συστάσεις, προκαλώντας σεισμό στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα.

Για την ακρίβεια, η εν λόγω μελέτη καθαρίζει το… ποινικό μητρώο που αφορά τις επιπτώσεις των λουκάνικων, του μπέικον και του μοσχαριού.

«Από τις 12 τυχαιοποιημένες ελεγχόμενες κλινικές δοκιμές που αφορούσαν συνολικά περίπου 54.000 άτομα, δεν βρήκαμε στατιστικά σημαντική μείωση του κινδύνου καρδιοπάθειας, καρκίνου ή διαβήτη για όσους κατανάλωναν λιγότερο κόκκινο ή επεξεργασμένο κρέας.

Η σιγουριά από τα στοιχεία για μείωση των κινδύνων είναι από χαμηλή έως πολύ χαμηλή» δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας, επιδημιολόγος στο Πανεπιστήμιο Dalhousie του Καναδά, Bradley C.

Johnston.

Η αντίδραση ήταν αναμενόμενη: η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία, η παγκοσμίου φήμης Σχολή Δημόσιας Υγείας του Harvard και η Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία επέκριναν τη μελέτη και το περιοδικό που τη δημοσίευσε, το «Annals of Internal Medicine».

Αίσθηση προκάλεσε λίγα 24ωρα αργότερα η αποκάλυψη της εφημερίδας «New York Times» ότι το 2016 ο Dr.

Johnston ήταν ο επικεφαλής συγγραφέας μιας ακόμα έρευνας που τότε επιχειρούσε να απενοχοποιήσει τη ζάχαρη.

Μάλιστα, εκείνη η μελέτη είχε χρηματοδοτηθεί από το International Life Sciences Institute, που με τη σειρά του αντλούσε κεφάλαια από τη βιομηχανία τροφίμων.

  Οικονομικά συμφέροντα Ο καθηγητής Καρδιολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) κ.

Δημήτρης Κρεμαστινός διαπιστώνει ότι οι αντιφάσεις στην Ιατρική δεν είναι πάντα αθώες, «καθώς πολλές φορές υποκρύπτουν τεράστια οικονομικά συμφέροντα.

Και δυστυχώς, είναι σχεδόν αδύνατον να διευκρινίσει κανείς ποιος χρηματοδοτεί την έρευνα.

Για παράδειγμα, μπορεί μια έρευνα να...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 27.5 °C · 32%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies