ΚΑΙΡΟΣ · LIVE22.2°CΣχεδόν αίθριος53% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Αϋπνία : Ποιοι είναι οι τρόποι αντιμετώπισης της

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 119



Είναι πλέον τεκμηριωμένο ότι πολλοί άνθρωποι δυσκολεύονται να κοιμηθούν επειδή έφαγαν πολύ και «βαριά» το βράδυ.

Όταν τρώμε πολύ το βράδυ, ο οργανισμός μας είναι αδύνατον να ηρεμήσει πριν ολοκληρωθεί η πέψη και για αυτό χρειάζονται ώρες αφού, ένα μεγάλο και βαρύ γεύμα δίνει στο κυκλοφορικό σύστημα το μήνυμα να στείλει περισσότερο αίμα στο γαστρεντερικό σύστημα ώστε να γίνει η πέψη, και κάνει το στομάχι να εκκρίνει περισσότερο γαστρικό οξύ.

Επιπλέον, οι λειτουργίες του παγκρέατος αλλά και η παραγωγή πεπτικών ενζύμων εντείνονται.

Έρευνα από το Κολέγιο Ιατρικής και Χειρουργικής του Πανεπιστημίου Columbia τονίζει ότι οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες που ακολουθούσαν μια δίαιτα υψηλή σε επεξεργασμένους υδατάνθρακες -ιδιαίτερα προστιθέμενα σάκχαρα- είχαν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν αϋπνία, σε αντίθεση με γυναίκες των οποίων η διατροφή ήταν πλούσια σε λαχανικά, φυτικές ίνες και ολόκληρα φρούτα.

Στη μελέτη, συγκεντρώθηκαν στοιχεία από περισσότερους από 50.000 συμμετέχουσες στην Πρωτοβουλία για την Υγεία των Γυναικών που είχαν καταγράψει το πρόγραμμα διατροφής τους.

Οι ερευνητές εξέτασαν κατά πόσο οι γυναίκες με υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη είχαν περισσότερες πιθανότητες να υποφέρουν αϋπνία.

Διαφορετικά είδη και ποσότητες υδατανθράκων επηρεάζουν διαφορετικά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα.

Οι εξαιρετικά επεξεργασμένοι υδατάνθρακες, όπως τα προστιθέμενα σάκχαρα, το λευκό ψωμί και το λευκό ρύζι έχουν υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη και προκαλούν ταχύτερη αύξηση του σακχάρου στο αίμα.

  Οι ερευνητές συνέδεσαν τον υψηλότερο γλυκαιμικό δείκτη με μεγαλύτερες πιθανότητες αϋπνίας.

Διαπίστωσαν ότι όσο υψηλότερος είναι ο διαιτητικός γλυκαιμικός δείκτης -ιδίως όταν διαφαίνεται από την κατανάλωση πρόσθετων σακχάρων-, τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος εμφάνισης αϋπνίας.

Επιπλέον, διαπίστωσαν πως οι γυναίκες που κατανάλωναν περισσότερα λαχανικά και φρούτα ήταν λιγότερο πιθανό να αναπτύξουν αϋπνία.

Για την ακρίβεια, τα φρούτα, παρά τα σάκχαρα που περιέχουν, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που επ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 22.2 °C · 53%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies