ΚΑΙΡΟΣ · LIVE22.4°CΣχεδόν αίθριος50% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ποιες τροφές προκαλούν αϋπνία

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 109



Οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας που καταναλώνουν μεθοδικά γλυκά αλλά και λευκό ψωμί, σε μεγάλες ποσότητες, είναι πιθανό να υποφέρουν από αϋπνία, σύμφωνα με νέα επιστημονική μελέτη.

Ευρήματα μελετητών που συγκέντρωσαν τις διατροφικές επιλογές περισσότερων από 50.000 γυναικών, γύρω στα 60 με 65 τους χρόνια, αποκάλυψαν ότι τα επεξεργασμένα σιτηρά όπως και η ζάχαρη, κρύβονται πίσω από την εξαντλητική αϋπνία.

Οι επιστήμονες στην Νέα Υόρκη, συγκεκριμένα, ισχυρίζονται ότι τρώγοντας πολύ ζάχαρη, τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα διαφέρουν τόσο πολύ, που το σώμα εκκρίνει ορμόνες, που μας κρατούν ξύπνιους ακόμα και τις ώρες που θα έπρεπε κανονικά να κοιμόμαστε.

Βέβαια, κατά τους ερευνητές, η υπόθεση θα μπορούσε να λειτουργήσει αντιστρόφως, καθώς η αϋπνία ενδεχομένως να πυροδοτεί την όρεξη για ζάχαρη ή λιπαρά φαγητά.

Αυξημένα λιπαρά, λιγότερος ύπνος «Τα αποτελέσματά μας δείχνουν τη σημασία της διατροφής για όσους υποφέρουν από αϋπνία», δήλωσε ο συγγραφέας της μελέτης, Δρ.

James Gangwisch, ψυχίατρος στο Πανεπιστήμιο Columbia, της Νέας Υόρκης, με τις γυναίκες που έλαβαν μέρος στην μελέτη να αντιμετωπίζουν 16% περισσότερες πιθανότητες αϋπνίας, στην περίπτωση όπου κατανάλωναν πολλά λιπαρά.

Η διαφοροποίηση στην έκκριση των ορμονών, παίζει το ίδιο σημαντικό ρόλο.

«Όταν η συγκέντρωση του σακχάρου στο αίμα αυξάνεται απότομα, το σώμα αντιδρά παράγοντας ινσουλίνη, με την ακόλουθη πτώση της συγκέντρωσης να έχει ως συνέπεια την απελευθέρωση ορμονών, όπως η αδρεναλίνη και η κορτιζόλη, οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν τον ύπνο» εξηγούν οι ερευνητές.

Όπως προκύπτει από την μελέτη, οι γυναίκες με διατροφικές επιλογές με υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, αντιμετώπιζαν 16% περισσότερες πιθανότητες αϋπνίας.

Αντίθετα οι γυναίκες των οποίων η διατροφή περιλαμβάνει υψηλές ποσότητες λαχανικών, φυτικών ινών και φρούτων ήταν λιγότερο πιθανόν να την έχουν αντιμετωπίσει ή να αντιμετωπίσουν στο μέλλον.

Τι προτείνουν οι ειδικοί Αν και χρειάζεται περαιτέρω έρευνα για να αποσαφηνισθεί πλήρως η σύνδεση αϋπνίας και διατροφής, ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 22.4 °C · 50%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies