ΚΑΙΡΟΣ · LIVE22.4°CΣχεδόν αίθριος46% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Από μόνη της η βιταμίνη D δεν μειώνει τον κίνδυνο κατάγματος

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 91



Ο συνδυασμός ασβεστίου και βιταμίνης D θα μπορούσε να βοηθήσει τους μεγαλύτερης ηλικίας ανθρώπους να μειώσουν τον κίνδυνο κατάγματος, όμως από μόνη της η βιταμίνη D δεν θα μπορούσε να έχει αποτέλεσμα, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική μελέτη.

Η μελέτη (μια ανασκόπηση και μετα-ανάλυση 28 δημοσιευμένων ερευνών) βρήκε ότι οι άνθρωποι με υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D στο αίμα τους είναι όντως λιγότερο πιθανό να πάθουν κάταγμα οστού μέσα στα επόμενα 5 έως 15 χρόνια.

Όμως δεν ισχύει το ίδιο όφελος για τα συμπληρώματα βιταμίνης D, όταν δεν συνοδεύονται από ασβέστιο.

Δεν εντοπίστηκαν καθόλου ενδείξεις ότι η βιταμίνη D από μόνη της μειώνει τον κίνδυνο κατάγματος.

Όμως μαζί με το ασβέστιο, έχει προστατευτική δράση.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καθηγητή επιδημιολογίας και δημόσιας υγείας δρα Ρόμπερτ Κλαρκ του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό «JAMA Network Open», ανέλυσαν 11 έρευνες παρατήρησης που παρακολούθησαν χιλιάδες άτομα μεγαλύτερης ηλικίας για αρκετά χρόνια.

Διαπιστώθηκε ότι όσο μεγαλύτερο ήταν το επίπεδο της βιταμίνης D στον οργανισμό τους, τόσο μικρότερος ήταν ο κίνδυνος εμφράγματος.

Η βιταμίνη D λαμβάνεται με φυσικό τρόπο από κάποιες τροφές, ενώ παράλληλα το σώμα τη συνθέτει βιολογικά, όταν το δέρμα εκτίθεται στο φως του ήλιου.

Οι άνθρωποι που περνάνε περισσότερες ώρες σε ανοικτούς χώρους, ιδίως με λιακάδα, τείνουν να έχουν εκ φύσεως υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό τους.

Η νέα μελέτη αξιολόγησε επίσης άλλες 11 έρευνες που αφορούσαν αποκλειστικά τα συμπληρώματα βιταμίνης D, καθώς και έξι που εστίαζαν στο συνδυασμό συμπληρωμάτων βιταμίνης D και ασβεστίου.

Οι έρευνες είχαν γίνει σε χιλιάδες άτομα 62 έως 85 χρόνων σε βάθος έως 5 χρόνων.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι έπαιρναν το συνδυασμό των δύο συμπληρωμάτων, είχαν κατά μέσο όρο 6% μικρότερο κίνδυνο οποιουδήποτε κατάγματος και 16% μικρότερο κίνδυνο ειδικά κατάγματος του ισχίου, εν συγκρίσει με όσους δεν έπαιρναν καθόλου συμπληρώματα D και ασβεστίου ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 22.4 °C · 46%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies