ΚΑΙΡΟΣ · LIVE24.7°CΣχεδόν αίθριος41% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ζάχαρη: Αυτή είναι η τροφή που προκαλεί εθισμό

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 76



Μπορεί η ζάχαρη να μας κάνει junkies;   Όλοι έχουμε ακούσει για τον «εθισμό στη ζάχαρη», αλλά υπάρχουν επιστημονικά στοιχεία που να το αποδεικνύουν; Ορισμένοι συγκρίνουν την ζάχαρη με άλλες εξαρτησιογόνες ουσίες που προκαλούν εθισμό, ενώ δεν λείπουν και διάφορα κέντρα διατροφικής «απεξάρτησης» από τη ζάχαρη.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Aarhus θέλησαν να διαπιστώσουν κατά πόσο ευσταθεί ο μύθος για την εξαρτησιογόνο δράση της ζάχαρης και εάν αυτή θα μπορούσε να συγκριθεί με εκείνη ορισμένων ναρκωτικών.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η ζάχαρη έχει διάφορες δράσεις στην φυσιολογία του οργανισμού και υπάρχουν πολλοί λόγοι που την καθιστούν ανθυγιεινή.

Αλλά αμφέβαλα για την δράση που έχει η ζάχαρη στον εγκέφαλο και την συμπεριφορά.

Είχα την ελπίδα να αποδομήσω ένα μύθο» δήλωσε ο ερευνητής Δρ.

Michael Winterdahl.

Ωστόσο φαίνεται ότι ο μύθος για την ζάχαρη και τον εγκέφαλο τελικά ευσταθεί όπως αποκάλυψε η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Scientific Reports.

Τι ανακάλυψαν οι ερευνητές; O Δρ. Winterdahl και άλλοι ερευνητές διεξήγαγαν πειράματα σε χοίρους για να μελετήσουν τον τρόπο με τον οποίο η χημεία του εγκεφάλου επηρεάζεται από την πρόσληψη ζάχαρης.

Στους χοίρους δόθηκαν δύο λίτρα ζαχαρόνερο την ημέρα για ένα διάστημα 12 ημερών ενώ οι ερευνητές χρησιμοποίησαν τεχνικές απεικόνισης για να καταγράψουν τις αλλαγές στην εγκεφαλική δραστηριότητα στη διάρκεια της όλης διαδικασίας.

Μια ζωή χωρίς ζάχαρη: 6 βήματα προς την επιτυχία Βήμα 1ο: Βρίσκοντας εναλλακτικές Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι φτιαγμένος με μια έμφυτη επιθυμία για γλυκές τροφές.

Μάλιστα, το χαρακτηριστικό μας αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο, αφού στόχο έχει να μας προστατεύει από δηλητηριώδη φυτά με πικρή γεύση.

Έτσι, αν δεν αντέχουμε να πίνουμε τον καφέ μας χωρίς ζάχαρη, μπορούμε να επιλέξουμε μια εναλλακτική λύση, τη στέβια.

Τα φύλλα του συγκεκριμένου φυτού είναι εξαιρετικά πλούσια σε γλυκαντικές ουσίες, με αποτέλεσμα το τελικό προϊόν να είναι πολύ πιο γλυκό από την κοινή ζάχαρη.

Το μεγάλο του ατού, ωστόσο, είναι ότι δ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 24.7 °C · 41%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies