ΚΑΙΡΟΣ · LIVE25.2°CΣχεδόν αίθριος39% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Τα συμπληρώματα με ιχθυέλαιο ενισχύουν την ανδρική γονιμότητα

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 86



Οι άνδρες που παίρνουν συμπληρώματα ιχθυελαίων με ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, έχουν μεγαλύτερη ποσότητα και ποιότητα σπέρματος, γεγονός που τους βοηθά στη γονιμότητα τους και αυξάνει την πιθανότητα να γίνουν μπαμπάδες, σύμφωνα με μια νέα δανική επιστημονική έρευνα, η οποία έρχεται να επιβεβαιώσει προηγούμενες έρευνες που είχαν δώσει παρόμοιες ενδείξεις.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής την καθηγήτρια δημόσιας υγείας και περιβαλλοντικής ιατρικής Τίνα Κολντ Γιένσεν του Πανεπιστημίου της Νότιας Δανίας, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό JAMA Network Open(Journal of American Medical Association), ανέλυσαν στοιχεία για 1.679 νέους άνδρες, από τους οποίους οι 98 ελάμβαναν συμπληρώματα ιχθυελαίων επί τρεις μήνες, ενώ οι 53 για πάνω από έξι μήνες.

Διαπιστώθηκε ότι, εν συγκρίσει με όσους δεν έπαιρναν καθόλου έξτρα ωμέγα-3, όσοι τα έπαιρναν για τρεις μήνες, είχαν όγκο σπέρματος και αριθμό σπερματοζωαρίων έως ένα τρίτο μεγαλύτερο (μέση αύξηση 0,38 mL), ενώ όσοι τα έπαιρναν για περισσότερο από ένα εξάμηνο, είχαν όγκο σπέρματος σχεδόν κατά τα δύο τρίτα μεγαλύτερο (μέση αύξηση 0,64 mL).

Ακόμη οι τελευταίοι είχαν ελαφρώς μεγαλύτερο επίπεδο ελεύθερης τεστοστερόνης στον οργανισμό τους (κατά 1%), καθώς επίσης ελαφρώς μεγαλύτερο μέγεθος όρχεων (κατά 0,8 έως 1,5 mL) και υψηλότερα επίπεδα δύο ορμονών που βοηθούν στην ανδρική γονιμότητα.

Οι ερευνητές ανέφεραν ότι ενώ όλοι οι άνδρες μπορούν να ωφεληθούν από τα ωμέγα-3, το μεγαλύτερο όφελος έχουν εκείνοι με υπογονιμότητα, εξαιτίας της κακής ποιότητας σπέρματος.

Άλλα συμπληρώματα, όπως του ψευδαργύρου και του φυλλικού οξέος, δεν φαίνεται να βοηθούν στη γονιμότητα όπως τα ωμέγα-3.

Εν τω μεταξύ η σχέση ιχθυελαίων-γονιμότητας πρέπει να μελετηθεί περαιτέρω, μέσω όχι απλώς μιας μελέτης παρατήρησης όπως η δανική, αλλά μέσω τυχαιοποιημένης και ελεγχόμενης με πλασίμπο κλινικής μελέτης, για να επιβεβαιωθεί ότι όντως τα ωμέγα-3 επιδρούν άμεσα στη γονιμότητα.

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ερευνητές, οι άνδρες, εκτός από συμπληρώματα ιχθυελα...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 25.2 °C · 39%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies