ΚΑΙΡΟΣ · LIVE24.1°CΤοπικά νέφη41% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Εσείς ξέρατε ότι ο καφές προσθέτει χρόνια στη ζωή;

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 45



Ο καφές θα μπορούσε να προσθέτει χρόνια στη ζωή, σύμφωνα με νέα, μεγάλη ανάλυση που τον συσχετίζει με μειωμένη θνησιμότητα.

Και αυτό ισχύει ακόμα και για όσους φθάνουν τους οκτώ καφέδες την ημέρα! Το όφελος του καφέ δεν φαίνεται να σχετίζεται με την καφεΐνη.

Ο κίνδυνος πρόωρου θανάτου φάνηκε να είναι το ίδιο μειωμένος στους εθελοντές που έπιναν καφέ χωρίς καφεΐνη (ντεκαφεϊνέ).

Σε κάθε περίπτωση, «τα ευρήματα αυτά πρέπει να καθησυχάσουν τους λάτρεις του καφέ», δήλωσε η επικεφαλής ερευνήτρια Dr.

Erikka Loftfield, επιδημιολόγος στο Εθνικό Ίδρυμα Καρκίνου (NCI) των ΗΠΑ.

Όπως εξηγεί η Dr.

Loftfield, σε πολλές έρευνες έχει συσχετισθεί ο καφές με μειωμένη θνησιμότητα από κάθε αιτία.

Η μείωση αυτή αφορά πολλά νοσήματα, αλλά κυρίως τα καρδιαγγειακά και κάποιες μορφές καρκίνου.

Παρότι όμως ο καφές είναι ένα πολύ υγιεινό ρόφημα, εξακολουθούν να υπάρχουν αμφιβολίες γι’ αυτόν.

Οι αμφιβολίες εστιάζονται περισσότερο σε άτομα με γενετικές ιδιαιτερότητες που επηρεάζουν τον μεταβολισμό της καφεΐνης.

Αφορούν επίσης όσους πίνουν πολλούς καφέδες, δηλαδή πάνω από 5 την ημέρα.

Μισό εκατομμύριο εθελοντές Για να διερευνήσουν το θέμα, η Dr.

Loftfield και οι συνεργάτες της ανέλυσαν στοιχεία από 498.134 Βρετανούς.

Η μέση ηλικία τους ήταν τα 57 χρόνια (κυμαινόταν από 38 έως 73 χρόνων).

Οι 271.019 από αυτούς (το 54%) ήσαν γυναίκες και οι 387.494 (το 78%) έπιναν μεθοδικά καφέ.

Τα στοιχεία που αναλύθηκαν προέκυψαν από την παρακολούθηση των εθελοντών επί μία δεκαετία (2006-2016).

Στη διάρκειά της, σχεδόν 14.000 εθελοντές έχασαν τη ζωή τους από διάφορες αιτίες.

Όσοι έπιναν καθημερινά καφέ είχαν μικρότερη θνησιμότητα.

Μάλιστα από το πρώτο κιόλας φλιτζάνι παρατηρήθηκε μείωση στη θνησιμότητα από κάθε αιτία.

Έτσι, σε σύγκριση με τους εθελοντές που δεν έπιναν καθόλου καφέ: * Όσοι έπιναν 1 φλιτζάνι καφέ την ημέρα, είχαν 6% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από παθολογικά αίτια στη διάρκεια της 10ετίας.

* Όσοι έπιναν 2-5 φλιτζάνια, είχαν 12% λιγότερες πιθανότητες θανάτου από παθολογικά αίτια.

* Όσοι έπιναν 6-...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Τοπικά νέφη · 24.1 °C · 41%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies