ΚΑΙΡΟΣ · LIVE23°CΣχεδόν αίθριος50% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Αυτές οι τροφές παχαίνουν λιγότερο

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 46



Πολλοί άνθρωποι τα τελευταία χρόνια στρέφονται στα τεχνητά ή φυσικά γλυκαντικά με σκοπό να περιορίσουν την πρόσληψη θερμίδων και να χάσουν βάρος.

Μια νέα μελέτη σε πειραματόζωα υπό τον Δρ.

Raylene Reimer που δημοσιεύθηκε στο Gut, όμως, ανακάλυψε ότι η κατανάλωση γλυκαντικών χαμηλών θερμίδων στη διάρκεια της εγκυμοσύνης αυξάνει το σωματικό λίπος του μωρού και παρεμβαίνει στο εντερικό του μικροβίωμα.

Αποτελεί ευρήματα ιδιαίτερα σημαντικά, ιδιαίτερα στη φάση της εγκυμοσύνης και του θηλασμού, καθώς επηρεάζουν τα κρίσιμης σημασίας πρώτα χρόνια της ζωής του ατόμου.

«Τα γλυκαντικά χαμηλών θερμίδων θεωρούνται ασφαλή για την εγκυμοσύνη και τη γαλουχία, ωστόσο τα στοιχεία που προκύπτουν από τις έρευνες δείχνουν ότι είναι πιθανό να αυξάνουν το σωματικό βάρος και άλλους παράγοντες καρδιαγγειακού κινδύνου.

Μέχρι και η στέβια, που έχει αναδειχθεί ως φυσική εναλλακτική επιλογή για την ασπαρτάμη, και άλλα τεχνητά γλυκαντικά χαμηλών θερμίδων, είχε παρόμοιες επιδράσεις στην αύξηση του κινδύνου παχυσαρκίας στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού», τονίζει ο Δρ.

Reimer, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Calgary.

  Γλυκαντικά για απώλεια βάρους Ως απάντηση στα υψηλότερα ποσοστά παχυσαρκίας, παρατηρείται αύξηση στη χρήση γλυκαντικών χαμηλών θερμίδων, ιδιαίτερα σε γυναίκες και παιδιά.

Η καθημερινή κατανάλωσή τους, όμως, σχετίζεται με μεγαλύτερα μωρά και πρώιμη εμμηναρχή στα νεαρά κορίτσια κάτω των 10 χρόνων, φαινόμενα που αποτελούν γνωστούς παράγοντες κινδύνου για χρόνιες παθήσεις.

Επιπλέον, η μελέτη υποστηρίζει πως κάποια, αλλά όχι όλα, από αυτά τα γλυκαντικά έχουν ανιχνευθεί στο μητρικό γάλα, υποδεικνύοντας ένα πιθανό τρόπο μεταφοράς τους στο έμβρυο.

«Η κατανόηση της επίδρασης των διατροφικών συστατικών στο μητρικό μεταβολισμό και το εντερικό μικροβίωμα θα μπορούσε να συμβάλει στον καθορισμό της βέλτιστης διατροφής για τη μητέρα, η οποία θα προσφέρει και ένα πιο υγιές μέλλον τόσο για την ίδια όσο και για το παιδί της», σημειώνει ο ειδικός.

  Αλλάζοντας το εντερικό μικροβίωμα των μωρών Ο...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 23 °C · 50%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies