ΚΑΙΡΟΣ · LIVE26.2°CΣχεδόν αίθριος39% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ελαιόλαδο : Μειώνει τον κίνδυνο εμφράγματος αλλά όχι εγκεφαλικού

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 60



Η κατανάλωση περισσότερου ελαιόλαδου σχετίζεται με τη μείωση του κινδύνου για έμφραγμα, ιδίως όταν αντικαθιστά στη διατροφή τη μαγιονέζα, τη μαργαρίνη ή το βούτυρο, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική μελέτη.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τη δρ Μάρτα Γκουάς-Φερέ της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ της Βοστώνης, που έκαναν τη σχετική ανακοίνωση στο ετήσιο συνέδριο της American Heart Association στο Φοίνιξ της Αριζόνα, ανέλυσαν στοιχεία για 63.867 γυναίκες και 35.512 άνδρες σε βάθος 30 χρόνων.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι έτρωγαν πάνω από μισό κουτάλι της σούπας ελαιόλαδο τη μέρα, είχαν κατά μέσο όρο 15% μικρότερο κίνδυνο οποιασδήποτε καρδιαγγειακής νόσου και 21% μικρότερο κίνδυνο ειδικότερα στεφανιαίας νόσου.

Όμως η μεγαλύτερη κατανάλωση ελαιόλαδου δεν φάνηκε να μειώνει τον κίνδυνο εγκεφαλικού.

Η αντικατάσταση ενός μεγάλου κουταλιού βουτύρου, μαργαρίνης ή μαγιονέζας με την ίδια ποσότητα ελαιόλαδου μείωσε τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου κατά 5% και της στεφανιαίας νόσου κατά 7%.

Πηγή:
ΑΠΕ - ΜΠΕ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 26.2 °C · 39%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies