Θεσσαλονίκη: Σύλληψη 2 ατόμων που «σήκωσαν» χρηματοκιβώτιο από ψιλικατζίδικο Ημερομηνία:
Σήμερα 22/6/2026, 10:12 - Εμφανίσεις: 22
Χειροπέδες σε δύο άτομα, που εμπλέκονται σε περίπτωση κλοπής χρηματοκιβωτίου από υποκατάστημα, έβαλαν οι αστυνομικοί του Τμήματος Πρόληψης και Καταστολής της Εγκληματικότητας της Διεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., πρόκειται για δύο άνδρες ηλικίας 19 και 23 χρόνων, σε βάρος των οποίων σχηματίσθηκε δικογραφία από το Τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Χαριλάου-Αναλήψεως, για κλοπή και απείθεια.
Ειδικότερα, όπως δείχνουν πληροφορίες από το thestival, οι προαναφερόμενοι το βράδυ του Σαββάτου εισήλθαν μαζί με δύο ακόμα συνεργούς τους σε υποκατάστημα ψιλικών στην περιοχή της Ανάληψης, όπου απασχολώντας τον υπάλληλο, διέρρηξαν γραφείο του καταστήματος και απέσπασαν ένα χρηματοκιβώτιο που είχε εντός το χρηματικό ποσό των 4.040 ευρώ και μία τσάντα υπαλλήλου του καταστήματος.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Τους έπιασαν να κάνουν βόλτες στα Διαβατά Τα άτομα εντοπίστηκαν χθες το βράδυ (21/6) να κινούνται με Ι.Χ.Ε.
αυτοκίνητο στα Διαβατά και ώστε να αποφύγουν τον έλεγχο ανέπτυξαν ταχύτητα και εισήλθαν σε οικισμό της περιοχής, όπου ακινητοποιήθηκαν και συνελήφθησαν.
Στην κατοχή τους βρέθηκε και κατασχέθηκε το χρηματικό ποσό των 1.167 ευρώ, το οποίο αποδόθηκε στον παθόντα.
Τονίζεται ότι σε βάρος του 23χρονου εκκρεμούσαν δύο αποφάσεις με τις οποίες καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών για το αδίκημα της κλοπής.
Τα άτομα που συνελήφθησαν θα οδηγηθούν στον αρμόδιο Εισαγγελέα....