Ενα σημαντικό μέρος της «πίτας» στο οργανωμένο λιανεμπόριο της Ελλάδας κατακτούν τα τελευταία χρόνια τα μικρά καταστήματα γειτονιάς. Ο κλάδος των σουπερμάρκετ στην Ελλάδα είναι αυτή τη στιγμή σε μια περίοδο δυναμικών αλλαγών, με την εστίαση σε καταστήματα μικρότερου μεγέθους και την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών. Η τάση που θέλει οι καταναλωτές να στρέφονται πλέον σε μικρά καταστήματα είναι διεθνής Με διαδοχικές επενδύσεις οι μεγάλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος, τα My market, η Μασούτης, αλλά και νέοι παίκτες όπως η Core Innovations, που αναπτύσσονται κυρίως στο convenience retail, έχουν κάνει βήματα επέκτασης δημιουργώντας σύγχρονα δίκτυα με την αξιοποίηση της μεθόδου ανάπτυξης του franchise.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Αν στο παρελθόν οι επιχειρήσεις έδιναν προτεραιότητα στα μεγάλα υπερκαταστήματα, σήμερα ψάχνουν περισσότερο να αναπτύξουν πιο φιλόξενα, ευέλικτα μαγαζιά σε γειτονιές και τουριστικές περιοχές. Τα στοιχεία της NielsenIQ δείχνουν ότι το εννεάμηνο του 2025 οι «superettes», δηλαδή τα καταστήματα κάτω των 400 τ.μ., αύξησαν τ
Διαβάστε περισσότερα |